x Fırsatları Gör

x
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Sık Sorulan Sorular

Müşteri memnuniyetini önemsiyoruz ve sorularınızın cevaplarını almanız için bu Sıkça Sorulan Sorular bölümünü hazırladık. Bu bölümde, siparişlerinizi ne zaman göndereceğimizden iade politikamıza kadar sıklıkla sorulan soruların yanıtlarını bulabilirsiniz. Ayrıca, ürünlerimizin kalitesi hakkında da bilgi edinebilirsiniz.

Aradığınız cevabı bulamadıysanız bize yeni bir soru sorabilirsiniz
Soru Sor
Kargom Elime Ulaşmadı Ne Yapmalıyım?
Loya 14/05/2025 11:37:44
Cevap :
Hesabım & Sipariş Listem sekmesi altında yer alan kargo takip numaranız ile kargonuzun nerede olduğu ile ilgili detaylara ulaşabilirsiniz.
Siparişimi Kargoya Verildikten Sonra Adres Değişikliği Yapabilir Miyim?
Loya 14/05/2025 11:37:25
Cevap :
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra adres değişikliği yapılamamaktadır.
Mağazalarınızı Nereden Öğrenebilirim?
Loya 14/05/2025 11:37:00
Cevap :
LOYA mağazalarına ait adres ve iletişim bilgilerine sağ en üst alanda bulunan Mağazalarımız sayfasına tıklayarak ulaşabilirsiniz.
İade Koşulları Nelerdir?
Loya 14/05/2025 11:36:35
Cevap :
Hijyen koşulları gereği alt iç giyim (takım / tek alt), kozmetik, silikon ürünler, aksesuar ve korselerde, bikini altı ve mayolarda, paketi açılmış tüm çoraplarda ürün iadesi yapılmamaktadır.
Siparişimi Hangi Kargo Firması İle Gönderiliyor?
Loya 14/05/2025 11:36:17
Cevap :
Siparişlerinizi Yurtiçi Kargo ile tarafınıza gönderiyoruz.
Üyeliğimi Nasıl İptal Edebilirim?
Loya 14/05/2025 11:35:51
Cevap :
Üyelik iptalleri için loya@loya.com.tr’ye mail atabilirsiniz.
Ürünleri Toptan Satın Almak İstiyorum Bu Konuda Ne Yapabilirim?
Loya 14/05/2025 11:35:31
Cevap :
Ürünleri toptan satın almak istiyorsanız (0212) 511 57 25 numaralı Toptan Satış Departmanımız ile iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.
Yurt Dışına Gönderim Yapıyor Musunuz?
Loya 14/05/2025 11:35:11
Cevap :
Türkiye dışına gönderim yapılmamaktadır.
Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
Loya 14/05/2025 11:34:42
Cevap :
Loya.com.tr ‘den yapılan siparişler kargoya teslim edilmeden önce müşteri tarafından iptal edilebilir. 0850 215 38 76 numaralı telefondan destek hattımıza bağlanarak yardım alabilirsiniz Faturalanan siparişler için iptal yapılamamaktadır.
Siparişimin Durumunu Nasıl Takip Edebilirim?
Loya 14/05/2025 11:34:17
Cevap :
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Toplam Sonuç 14 Soru