x Fırsatları Gör

x
sadsad x
asdasd
İletişim Sayfası Aydınlatma Metni

İLETİŞİM SAYFASI AYDINLATMA METNİ

Loya Mağazacılık Tekstil Ticaret ve Sanayi A.Ş.  olarak özel hayatın gizliliğinin temeli olan kişisel verilerin korunmasını sadece mevzuata uyum sağlama kapsamında değerlendirmemekte, yaklaşımımızın temeline insana verdiğimiz değeri koymaktayız. Bu bilinçle hareket ederek kişisel verilerin güvenli bir şekilde saklanması ve hukuka aykırı olarak işlenmesinin önlenmesi için gerekli her türlü idari ve teknik önlemi almaktayız. Bu çerçevede iletişim sayfasına ilişkin aydınlatma metnimizi aşağıda tarafınıza sunmaktayız.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kimlik (ad, soyad), iletişim (adres, cep telefonu, e-posta adresi), müşteri işlem (müşteri geri bildirim değerlendirmeleri, soru, şikayet, talepleri) kişisel verileriniz, veri sorumlusu sıfatıyla Loya Mağazacılık Tekstil Ticaret ve Sanayi A.Ş.  (“Loya”) olarak tarafımızca aşağıda açıklanan kapsamda işlenmektedir. Söz konusu kişisel verileriniz; 

  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi: form oluşturma işlemlerinde işlem güvenliğinin sağlanması

  • Denetim/Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi: form uyarınca sunulan ürün ve hizmet sonucunun ve kalitesinin denetlenmesi ve gerekli önlemlerin alınması

  • Firma/Ürün/Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi: formda belirtmiş olduğunuz konuların olumlu sonuçlandırılabilmesi ve memnuniyetinizin sağlanabilmesi

  • Hukuk İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi: alternatif uyuşmazlık çözüm yöntemleri ve dava süreçlerinin tamamlanması, mahkemeler tarafından zorunlu olarak istenmesi

  • İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi: formda belirtilmiş olan konularda geri dönüşlerin sağlanabilmesi

  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi/Denetimi: iş faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi ve gerçekleştirilen iş faaliyetlerinin denetiminin sağlanması

  • İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması ve Değerlendirilmesi: formda belirtilmiş olunan analizlere ve önerilere göre almamız gereken aksiyonların belirlenmesi

  • Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi: sunulan geri bildirimlerle mal ve hizmetlere ilişkin destek hizmetlerinin yürütülmesi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi: sunulan ürün ve hizmetler konusunda sizlerle ilişkilerimizin yönetilmesi, taleplerinizin karşılanması

  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi: geri bildirimlere göre işlem ve aktivitelerin gerçekleştirilmesi

  • Talep ve Şikayetlerin Takibi: şikayet, talep, teşekkür ve öneri başvurularına cevap verilmesi amaçları kapsamında işlenmektedir.

Bu amaçların gerçekleştirilmesi kapsamında kişisel verileriniz aşağıdaki tablo uyarınca aktarılmaktadır: 

Aktarılan Kişi

Aktarma Amacı

 

 

Yurt içi ve Yurt dışı Tedarikçiler

Taleplerin olumlu sonuçlandırılabilmesi, form sonucunda çözülmemiş hususlara ilişkin bilgi alınması, sunulan mal ve hizmet ile ilgili memnuniyetin sağlanması, şikayet yönetiminin sağlanması, şikayet, talep, teşekkür ve öneri başvurularına cevap verilmesi, analizlerinize göre alınması gereken aksiyonların belirlenmesi, güncel bilgilerle hizmet verilmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, istatistik çalışmasının yapılması, denetim, saklama, işleme ve arşivleme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi

Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları

Mevzuat, düzenleyici ve denetleyici faaliyetler kapsamında kanuna uygun taleplerin yerine getirilmesi, alternatif uyuşmazlık ve dava süreçlerinin yürütülmesi ve sonuçlandırılması, mahkemelerden talep edilmesi

Anlaşmalı Hukuk Firması

Alternatif uyuşmazlık çözüm yöntemlerine ve davalara hazırlık yapılması, söz konusu süreçlerin tamamlanması

 

Kişisel verileriniz müşteri geri bildirim formları aracılığıyla elektronik veya elektronik olmayan ortamda toplanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıdaki hukuki sebeplere dayanılarak işlenmektedir:

  • Tarafınızın temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, şirketimizin meşru menfaatleri için zorunlu olduğu için işlemekteyiz: yukarıda belirtilmiş olan kişisel veri işleme amaçlarının bir kısmının veya tamamının yerine getirilmesi için hukuki sebep oluşturmaktadır.

  • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olduğu için işlemekteyiz: kişisel veri işleme amaçlarından alternatif uyuşmazlık çözümleri veya mahkeme süreçlerinde ispat için kişisel verinin kullanılması gibi bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlenmesinin gerekli olduğu veri işleme faaliyetleri için hukuki sebep oluşturmaktadır.

  • Bir hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi için zorunlu olduğu için işlemekteyiz: ikincil mevzuat, düzenleyici ve denetleyici faaliyetler kapsamında mevzuata uygun taleplerin yerine getirilmesi, alternatif uyuşmazlık çözüm yöntemleri ve dava süreçlerinin yürütülmesi ve sonuçlandırılması, mahkemelerden talep edilmesi gibi veri işleme amaçları için hukuki sebep oluşturmaktadır.

Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu belirtmek isteriz:

  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,

  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,

  • Kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,

  • Kişisel verilerin düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi halinde bu işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

  • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

Yukarıda belirtilen haklarınıza yönelik taleplerinizi web sitemizde bulunan “KVKK Kapsamında Başvuru Formuna İlişkin Bilgilendirme” metnini okuyarak, metin içinde belirtilmiş olan yollardan biri aracılığıyla iletebilirsiniz.

Başvurunuz, Loya tarafından incelenecek ve KVK Kanunu ve Tebliğ hükümleri kapsamında başvurunuzun tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren otuz gün içerisinde yanıtlandırılacak, yanıt yazılı olarak veya elektronik ortamda tarafınıza iletilecektir. Yapılan başvurular kapsamında, Loya kural olarak herhangi bir ücret talep etmemekle birlikte, işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi durumunda Kurul tarafından belirlenen ücretler alınabilecektir.